web analytics
קטגוריות
כללי

אוקראינה היא לנצח :שנה למלחמת רוסיה אוקראינה

שנה למלחמת רוסיה אוקראינה ולתחזיות שלי לגביה.

ב-24 לפברואר 2023 יום פרסום רשימה זאת מלאה שנה לפלישה הרוסית באוקראינה ב-24 בפברואר 2022.

פלישה שכיום אנו יודעים שינתה את פני העולם ותיחשב לאחד האירועים החשובים והמכוננים של העשור הזה ומעבר לכך..

הפלישה נכון לעכשיו נכשלה לחלוטין ולא נראה שזה הולך השתנות הרבה בעתיד אם כי המנהיג הרוסי פוטין מתעקש להמשיך עימה לאחר שנה ומותם ופציעתם של כמאתיים אלף לוחמים רוסיים וכנראה מספר מקביל של אוקראינים.

חזיתי משהו מפלישה איומה זאת ברומן הבדיוני העתידני שלי"ההונאה הבולגרית" שפרקים ממנו פורסמו בבלוג זה ב2015 ובו תיארתי מזימה של פוטין וסוכנים רוסיים להשתלט על בולגריה  ולשלב אותה בפדרציה הרוסית כחלק מאימפריה רוסית חדשה.

תוכנית שהתברר לימים שהיא אכן קיימת ואמיתית בהחלט ולא בדיונית בכלל.

תמונות מ"ההונאה הבולגרית".שימו לב לולדימיר פוטין המופיע בתמונות ,פניו ברקע התמונה בתמונה העליונה ,וביחד עם בכיריו "הסילוביקי"
.בתמונה השנייה

תמונה מחורבנה של בירה של מדינה מזרח אירופאית החוזה את המציאות במלחמת רוסיה אוקראינה

בדיעבד הנאום של פוטין המובא בסיפור  זה על  הצורך להשתלט על בולגריה הוא מקביל בצורה מדהימה לנאומים האמיתיים שלו על הצורך של רוסיה  להשתלט על אוקראינה.

לפני המלחמה אני הייתי כמעט יחיד בעולם כולו בכל השפות  שחזיתי בהודעות שלי בפייסבוק  בפורום הריגול והבילוש בבדיון ובמציאות שאותו אני מנהל שנשיא אוקראינה  השחקן לשעבר זלנסקי יתגלה כיריב שווה ויותר מכך לסוכן לשעבר פוטין.

כל שאר "החוזים
 מליונים מהם ברחבי העולם וגם כמה עשרות באינטרנט שטענו שהם נוסעים בזמן מהעתיד שיודעים את העתיד לבוא  חזו שאוקראינה תיפול בפני רוסיה בתוך כמה ימיםה.

דבר שלא קרה להפתעת הכל כולל כמובן הרוסים וגם הסי אי איי האמריקני והמוסד הישראלי על כל מומחיהם.

עטיפת המגזין "טיים " עם זלנסקי כאיש השנה

.  חזיתי את תאריך הפלישה המדויק ב-24 בפברואר ב12 בלילה שבועות רבים קודם לכן ופירסמתי אותו בפייסבוק במשך שבועות.

משום מה התאריך פורסם 17 שנים קודם לכן  ברומן מתח אמריקני "המגיפה האדומה " שיוחס לרוברט לדלום.

הספר שבו נובא תאריך ושעת הפלישה הרוסית לאוקראינה ב-24 בפברואר בחצות בלילה. שנים רבות קודם לכן.

האם מישהו  בקרמלין, אולי פוטין עצמו,  קרא את הספר הזה ובהשראתו החליט לבחור את התאריך לפלישה ?

יכול להיות

קיראו על כך ביתר פירוט ברשימה "שדה הקרב אוקראינה : התחזיות והנבואות על מלחמת רוסיה אוקראינה"

כפי שחזיתי המלחמה התגלתה ככישלון לרוסיה וכישלון עבור סין שסירבה להמשיך לתמוך ברוסיה לאחר החודשים הראשונים. עם כי בעת כתיבת שורות אלו נראה שהיא שוקלת לספק נשק לרוסיה ובכך להעצים את הקרבות.

ולסיום הנה פיליטון העוסק בתגובות התקשורת הרוסית הכנועה למלחמה שפורסם כבר בבלוג זה בעבר מעודכן ל24 בפברואר 2023.

ישע קדמי האיש שמופיע בו והוא כיום תועמלן רוסי ובעבר סוכן  חשאי של ישראל רואיין בעברו על ידי,ומהשיחה התברר שהוא אחד האנשים שהביאו לעלייתו של פוטין לשלטון.

כל מה שנאמר עלידיו בפיליטון אכן נאמר על ידיו במציאות.

אני בהחלט מאוכזב מימנו. קדמי הוא דוגמה למה שרודנויות יכולות לעשות לאנשים חכמים-להטריף  עליהם את דעתם.

והנה הפיליטון שוב מעודכן ::

אני מהרהר : מה זה להיות חלק מאותו המון רוסי חסר פנים שהשליטים שלו משקרים לו בכל ואינו יודע דבר וכנראה מאמין שהשמש מסתובב סביב כדור הארץ?

לפני שנה הטלויזיה הרוסית התחילה להודיע שיש מבצע מיוחד באוקראינה שיקח כמה ימים לחיסול הנאצים והמנהיג החלשלוש זלנסקי שם והוא מתקדם כמובן בהצלחה .מראים תמונות של אוקראינים מוחים כפיים כשנכנס חייל עם דגל רוסיה ונעבור לתוכנית הריאליטי.

חולפים כמה שבועות. הטלויזיה הרוסית ממשיכה לדווח על הנצחונות הגדולים של המבצע המיוחד שכבש כבר את מחצית אוקראינה ומתקדם לכיבוש החצי השני בתוך כמה שבועות.

חולפים שני חודשים בטלויזיה מראים נצחונות גדולים של הצבא הרוסי במבצע המיוחד שמשום מה נמשך יותר מכמה ימים אבל אף אחד לא טורח להסביר את זה ובבושקה אוקראינית מוחה דמעה כשהיא רואה את דגל רוסיה ונעבור לתוכנית הריאליטי.

חולפים שלושה חודשים.יעקב ישה קדמי לשעבר בכיר ישראלי ברוסיה מופיע בטלויזיה ומודיע שהמבצע המיוחד נמשך כסדרו בהצלחה כמובן אבל ייתכן מאוד שיהפוך כבר בקרוב למלחמת עולם שלישית ואז תיאלץ רוסיה להשמיד את אנגליה עם פצצות גרעיניות אבל חוץ מזה הכל בסדר.

הקריינים מרגיעים "הכל בסדר אזרחי רוסיה המבצע המיוחד זוכה להצלחה כמצופה כבר כבשנו חצי ושליש מאוקראינה הכל נמשך כמתוכנן.נעבור לתוכנית "המיסטיקנית" על רוסיה זקנה שרואה את העתיד והעתיד הוא הצלחה גדולה לרוסיה שהשמידה את הנאצים האוקראינים ואת מנהיגם המפלצתי זלנסקי. "

חולפים ארבעה חודשים. ישה קדמי מרגיע : אזרחי רוסיה המבצע המיוחד מצליח כצפוי הנה כבר כבשנו כמה ערים במחוז דונסק וכור גרעיני אוקראיני בתוספת .ואם המבצע המיוחד חלילה יהפך למלחמת עולם שלישית נשמיד את ארצות הברית עם טילים גרעיניים מיוחדים.אין ממה לחשוש. סין הגדולה והחזקה לצידנו

.ונעבור לתוכנית "המיסטיקנית " שחוזה שרוסיה תיהפך לאימפריה פרובוסלאבית כמו שהייתה בימי הצארים עליה יגינו העמים המוסלמים.

חולפים חמישה חודשים.

הקריין מודיע: אזרחי רוסיה יש קצת בעיות עם המבצע המיוחד.כבשנו את רוב אוקראינה אבל הנאצים האוקראינים זוכים לעזרת נאט"ו ששולח אליהם לוחמים ונשק שכמובן מושמדים מייד. המנהיג הנאצי זלנסקי גאון שטני הוא נציג מזימה נאצית- יהודית אפלה ששולטת בעולם מזה מאות שנים ופוגעת במעמדה של רוסיה בעולם. הנאצים היהודים האלו מקריבים קורבנות אדם ועובדים את אלי החושך. אבל אין מה לחשוש. בעזרת סין שלה אנו מסייעים כנגד נאט"ו ובעזרת צפון קוריאה ידידתנו נביס את כוחות הרשע ונקים מחדש אימפריה צארית עולמית שבה כל בני האדם יחיו באחוה תחת הדת הנוצרית הפרובוסלאבית.

וחוץ מזה אזרחי רוסיה הכל ממש טוב ומזג האוויר טוב ונעבור לתוכנית הריאליטי.

שנה למבצע המיוחד באוקראינה:

השדרן מודיע "אזרחי רוסיה- חלפה שנה עם המבצע הצבאי המיוחד ובאמת אין מה לדאוג,הכל מתנהל כסדרו בסוף ננצח.בקרוב מאוד יתחיל גיוס כללי של כל הסטודנטים של רוסיה ועימם ננצח את היהודי הארור זלנסקי ואת הנאצים שעימו.

ישה קדמי מופיע ומבטיח :"אזרחי רוסיה הכל בסדר, וחיל האוויר שלנו יכול להשמיד בתקיפה אחת את חייל האוויר של פולין המעצמה.הכל בסדר הכל היה בסדר והכל יהיה בסדר ואין מה לדאוג."

השדרן :"שמעתם את ישה קדמי אזרחים וחוץ מזה אזרחי רוסיה הכל ממש טוב ומזג האוויר טוב ונעבור לתוכנית הריאליטי."

יעקב ישה קדמי בטלויזיה הרוסית .פעיל ציוני לשעבר שמבטיח כעת לאנגליה ולפולין חורבן גרעיני.

מאת אלי אשד

בלש תרבות וחוקר של תנ"ך, תרבות וספרות פופולארית

5 תגובות על “אוקראינה היא לנצח :שנה למלחמת רוסיה אוקראינה”

יש לי מספר ספרים של צ'יפופו מ 1961, לא במצב טוב במיוחד. עוז יעוז, דני דין, הימאים. נשים קטנות. האם למישהו יש עניין בהם?

אפילו אם הכול נכון….רוסיה תשיג את המטרות שלה ונראה לי שמי שמפנטז על המטרות של רוסיה זה המערב ולא פוטין .לדעתי המטרות של רוסיה במלחמה לא הייתה קייב וכבוש אוקראינה…..את זה לא עושים עם 150-200 אלף חיל וגם פוטין מלא הבטחון יודע….המטרה הייתה מוגבלת ולדעתי כבר השיגו אותה והמפה של היום היא שתהיה המפה הסופית…. אתם גם מתעלמים מהאופי המנהיגות הרוסית . זו חבורה שמצידם תשרף המדינה אבל על ראש ערימת האפר יתנוסס הדגל הרוסי…..שוודיה לא הבינה את זה , נפוליאון לא הבין וגם המערב עם בידן ואירופה הרופסת שכחו את זה…..רוסיה תמיד תשיג את המטרות שלה במיוחד כאשר הן מוגבלות כמו במקרה של אוקראינה…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

eighteen − 11 =