web analytics
קטגוריות
כללי

תרומות לתחזוקת האתר

צורך כופה עלי לבקש תרומות.

אתר זה מפרסם מזה שנים מספר גדול של מאמרים ורשימות שמבוססים על מחקרים שלי שהוסיפו ידע והנאה לרבים ושימשו כבסיס ומקור השראה לתוכניות שונות ברדיו ובטלוויזיה ,זה מבלי שבעל האתר המבצע את המחקר והכתיבה על חשבונו יראה מכך פרוטה אחת. שכרו היה בהנאה לקוראים .אולם שוב אין זה מספיק.אני זקוק גם לרווח כספי שהוא כעת נחוץ לי מאוד מבחינה כלכלית ועבור המשך הההחזקה של אתר זה ושל אתר "יקום תרבות " שאני עורכו הראשי ושאינו נתמך כלל בתרומות גם הוא. . .

עם נהניתם מאתר זה אם אתם מרגישים שהוא הוסיף משהו לידע שלכם אנא תרמו משהו בתרומה על מנת שאוכל להמשיך לבצע את המחקרים ולכתוב את הרשימות באתר זה. תרמו בהתאם ליכולתכם ובתאם למה שאתם מרגישים שאתר זה והכתוב בו נתן לכם.

אתר זה מפרסם מזה שנים, מספר גדול של מאמרים ורשימות שמבוססים על מחקרים שלי  שהוסיפו ידע והנאה לרבים ושימשו כבסיס ומקור השראה לתוכניות שונות ברדיו ובטלוויזיה. כל זאת מבלי שבעל האתר המבצע את המחקר והכתיבה על חשבונו יראה מכך פרוטה אחת. שכרו היה  בהנאה לקוראים .אולם שוב אין זה מספיק.

אני זקוק גם לרווח כספי שהוא כעת נחוץ לי מאוד מבחינה כלכלית ועבור המשך ההחזקה של אתר זה ושל אתר "יקום תרבות"  שאני עורכו הראשי ושאינו נתמך כלל בתרומות גם הוא. אם נהניתם מאתר זה אם אתם מרגישים שהוא הוסיף משהו לידע שלכם אנא תרמו משהו בתרומה על מנת שאוכל להמשיך לבצע את המחקרים ולכתוב את הרשימות באתר זה.

תרמו בהתאם ליכולתכם ובהתאם למה שאתם מרגישים שאתר זה והכתוב בו נתן לכם.

אפשר גם לשלוח צ'ק ל:

אלי אשד קרן היסוד 3 גבעת שמואל 5405

 

1 If you enjoy my site, please donate something, whatever you can in accordance with your capability and how much you feel I've given you. I am doing this once again because my family and I need me to use my blog as a platform to generate much-needed income. You can also send money to

Eli Eshed Israel Keren Aysod 3 Givat Samuel 54051

Thank you.

מאת אלי אשד

בלש תרבות וחוקר של תנ"ך, תרבות וספרות פופולארית

13 תגובות על “תרומות לתחזוקת האתר”

כעוקב מושבע של האתר מזה שנים אשמח לתרום – אנא פרסם את הדרך לעשות זאת ואשמח לתת את חלקי הצנוע

בצד העמוד תראה אפשרות לתרום.דרך פי פאל. אם אתה משתמש באתר רק מהעמוד הראשי לא תוכל לראות זאת מסיבות שאינן ברורות לי ,אבל אם תיכנס לכל מאמר בנפרד תוכל לראות את הפרטים בצד .כפי שאתה יכול לראות ישנן אפשרויות שונות לתרומות :תרומה בלתי מוגבלת בכסף , תרומה של 50 ש"ח של מאה ש"ח תרומה של 200 ש"ח תרומה של 300 ש"ח.
אני שוקל גם לציין את שמו של כל נדבן אם ישלח לי את הפרטים.

שלום אלי. שמחתי לעזור לך בתרומה קטנה ואמשיך לעשות כך ככל יכולתי. אם תרשה לי לתת הצעה – שלב פרסומת של גוגל בבלוג. מדובר בפרסומות "חכמות" שיסרקו את תוכן האתר ויציעו (לרוב) לקנות ספרים, קוראים דיגיטליים ושאר מוצרים שקשורים לתוכן שלך. על כל הקלקה על פרסומת – אתה תקבל מעט כסף.

האם מותר לשאול שאלה? האם ידוע לך על ספרי כשורגל שנכתבו בשנות החמישים על ידי סופרים=-כותבים ישראלים? כל טוב אמיר בן פורת

שלום, ניסיתי למצוא "צור קשר" או "אודות" כלשהם אבל לא מצאתי…
קראתי פוסט על להיטון וחבר קרוב מקנדה ביקש ממני למצוא קשר שאבד עם אחד המייסדים של להיטון.
אשמח אם תחזרו אליי, תודה,
יוסי אומסי
Yossi@Omessi.com

שלום, הגבתי על הרשימה שלך בנוגע לבר כוכבא… לא מצאתי אפשרות של "צור קשר"
הנה תוכן התגובה שלי שם:
אלי אשד הנכבד, היה לי העונג לקרא את סקירתך המפורטת כאן. אחרי שביקרתי בתערוכה "בר כוכבא" הומצגת מזה חודשיים במוזיאון ארץ ישראל, רמת אביב, ערכתי מחקר קטן. ראיתי שם את כתב העת לילדים בשם החיים והטבע משנת -1905 בעריכת המחנך ומחבר האגדות י.ח. לבנר.
אתה כותב שהסיפור שפרסם בהמשכים במגזין זה על בר כוכבא מבוסס על בר כוכבא שעובד מהסיפור של קלמן שולמן ( ללא ציון המקור). ובכן, המחקר שלי מעלה שהסיפור של לבנר מבוסס על סיפור באותו שם, שכתב מאיר להמן מתישהו בין 1860 ל 1890.
בספרייה לנוער ברחוב חיבת ציון ברמת גן נמצא עותק של ספרו של לבנר על בר כוכבא שראה אור בהוצאת יזרעאל. מישהו הוסיף בכתב יד שהספר מבוסס על ספרו של מאיר להמן, וגם קיבלתי לידי עותק מספרו של להמן, וראה זה פלא – גם הוא בהוצאת יזרעאל!!! אותו פורמט, אותו טקסט ואותו פונט בדיוק. הדבר תמוה בעיניי…. אולי יש לך פתרון.
כולנו מכירים את מאיר להמן ואני עוד יותר מכולם, הוא היה הסבא של סבתי.
הוא פרסם המון ספרים שתורגמו במהלך השנים לעברית.
אולי יש לך מושג איך כל זה התגלגל?
תרצה הכטר
hechtert@gmail.com

אני ממליץ שההתכתבות בעניין תימשך אך ורק בתגובות לרשימה "הגיבור מזירת האריות :החלק הראשון "
http://www.yekum.org/2011/08/%D7%94%D7%92%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8-%D7%9E%D7%96%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%AA%D7%A4%D7%AA%D7%97%D7%95%D7%AA%D7%95-%D7%A9%D7%9C-%D7%9E%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%A1/
אני מעביר את התגובות שלך לשם.עם תשובותי.הם מופיעו גם בעמוד הפייסבוק שלי אלי אשד בלש תרבות.

תקן טעות כתיב – גדעון עפרת . בקשר לספר על עבודותיו של עמוס קינן .
תודה על הכתבה המענינת.

תודה רבה על שלל הכתבות המענינות. רציתי להאיר שיש אפליקציות שהופכות צילום של טקסט ל PDF ומיישרות את הטקסט בתהליך. ניתן כמובן להדביק את הPDF בתור תמונה אחר כך.

היי אני מתעניין ברכישת חוברות וכד הקשורים בטריניטי ובמבינו וכן חוברות קומיקס של הוצאת מ. מזרחי. אם יש מישהו שמוכר אשמח שיצרו איתי קשר. תודה. אמיר amir@perla-osterman.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

two × two =