web analytics
קטגוריות
כישוף

דינה מרקון -הילרית

דינה מרקון, מתרגמת ספרותית ידועה ומוערכת מאוד , עוסקת גם בתחום נוסף ושונה מאוד: היא "הילרית" דהיינו מרפאה לא קונבנציונאלית  המטפלת בבני אדם, ומעת לעת אף בבעלי חיים. באמצעות ההילינג היא מביאה לשיפור במצבם הבריאותי והרגשי.

אני יכול להעיד אני עצמי חוויתי את יכולות ההילינג של דינה ,וראיתי כיצד היא מטפלת בהצלחה  בבעלי חיים  ( כלבים ) שסבלו מבעיות שונות ,והביאה להבראתם.

 

 דינה איך הגעת לתחום ההילינג?

דינה : מוקדם בחיי, בגיל ההתבגרות, עם עלייתי ארצה ולאחר עוד כמה מאורעות מכוננים, חוויתי משבר משמעות עמוק. זמן רב חיפשתי תשובה על השאלה: איך נכון לחיות, מה הם החיים, אושר מהו – והלכתי בדרכיו הנפתלות של ההיגיון, שהביא אותי שוב ושוב אל מבוי סתום והוליך אותי במעגלים סגורים. הייתי אדם רציונלי עד להחריד, ולא מאושר – על אף שמחת החיים הרבה שטבועה בי. ואז התחילו לקרות לי כל מיני קטסטרופות, שלמזלי, לא הסתיימו באסון של ממש, ושימשו כתמרורי אזהרה: טעית בדרך! שובי אל מקומך! פניתי ליוגה, ולטאי-צ'י, עברתי תהליך טיפולי על פי שיטת גרינברג, התמקדות ועוד. תוך כדי המסע המרתק שעברתי – ושאני עדיין עוברת, כי מסע-זה-שברוח אינו מסתיים לעולם – ובהדרכתם של מטפלים בשיטות אלה, התוודיתי אל כוחות הריפוי שבי, ובגלל הצד היצירתי-אינטואיטיבי שמאוד מפותח אצלי, פניתי ללימודי הילינג.

באילו מקרים הילינג יכול להיות אפקטיבי:

 דינה :התנאי הראשון להבראה הוא הרצון להבריא (למחשבה, ולכוונה, יש כוח לא מבוטל), ולכן עצם הפנייה לטיפול היא בבחינת צעד ראשון. תוך כדי התהליך של ריפוי עצמי למדתי שרוב בני אדם אינם יכולים, כמו הבָּרון מינהאוזן, להוציא את עצמם מן הבוץ כשהם אוחזים בשערות ראשם. הם זקוקים לדחיפה, לעזרה, לעידוד ולהכוונה, כדי שיוכלו להמשיך בתהליך ההבראה בכוחות עצמם. וכך, לרצון יש תפקיד חשוב, וגם לאמונה. הילינג יכול להועיל במקרה של מיחושים פיזיים שונים, לסייע בתהליכי הבראה ממחלות ואחרי ניתוחים, לעזור בהתמודדות עם משברים וסערות רגשיות. ההשפעה הראשונית, והמורגשת ביותר, של ההילינג היא איזון והרגעה – מה שמסייע לגוף ולנפש להבריא. על פי רוב, הילינג אינו יכול להחליף טיפולים רפואיים קונבנציונליים, אלא בא כהשלמה להם. אך הוא בהחלט יכול לחסוך, במקרים של מיחושים שונים, דוגמת כאבי ראש – שימוש בכדורים. כאן המקום לציין, שאפשר לטפל בבני אדם גם בלי שהמטפל יהיה לצִדם – זה נקרא טיפול מרחוק. מנסיוני, אני יודעת שאף הוא יעיל. כמו כן, יש לי ניסיון מוצלח בטיפול מרחוק בכלבים.

 מהם תחומי הריפוי שאת עוסקת בהם?:

  דינה :אני עוסקת בהילינג אנרגטי, ונעזרת בדמיון מודרך, בסמלים ובצבעים. על פי שיטת ההילניג השמאני, שלמדתי, ועל פי שיטות אחרות ברפואה משלימה, בעיותינו הפיזיות ראשיתן בשדה המחשבה והרגש. בעולמנו הממהר תמיד, הרחוק משלמות והמציב בפנינו דרישות כה רבות, אין בני אדם מאוזנים לגמרי מבחינה אנרגטית. כולנו זקוקים ל"תחזוק", לתמיכה – והילינג אנרגטי מאוד מתאים לכך. אני מטפלת בשדה האלקטרומגנטי המקיף את האדם ועושה בו כעין ניתוח אנרגטי – מביאה אותו לאיזון. הדבר נעשה במגע קל של הידיים, או ללא מגע כלל. כמובן, בדרך כלל טיפול אחד אין די בו (אלא אם כן מטפלים בבעיה נקודתית) – נחוצה סדרת טיפולים. מספר הטיפולים משתנה מאדם לאדם.

 יש לך רקע מקצועי בעניין הזה? כידוע גם הילינג הוא תחום שיש ללמוד אותו.

 דינה :למדתי במשך שנה הילינג אנרגטי ותרפיה בצבעים בקולג' לרפואה משלימה, ושנה נוספת – אייפק (IPEC – ניקוי פיזי-רגשי משולב), שיטה מרתקת לטיפול באלרגיות ורגישויות המשלבת רפואה סינית, פסיכולוגיה קוגניטיבית ועוד, אצל עדי שאנן, אחד ממציאי השיטה. לפי שעה, אני מתמקדת בשיטת ההילניג, תוך שילוב הכלים שלמדתי במשך השנים. רק אדם שחווה את הדברים על בשרו, שעבר בעצמו תהליך ריפוי ממושך – כך אני סבורה – יכול להיות מרפא טוב. ואם דרכי הטיפול נשמעות לרצונליסטים המובהקים שבכם לא מובנות – שלא לומר, מוזרות, מעורפלות ונוגעות בתחום המיסטיקה, רחמנא ליצלן – על כך אוכל לומר רק, שמיסטיקה זה עניין של הגדרה. על אף ההתקדמות העצומה של המדע ברמת המיקרוקוסמוס והמקרוקוסמוס – עדיין רב הנסתר על הגלוי. מעבר לשדה הידע הגלוי משתרעת מציאות שאינה ידועה לנו, ושאולי פעם נדע יותר על אודותיה. ובינתיים, אפשר להיעזר בשיטות ריפוי שמקורן קדום ושרואות את האדם – שהרפואה הקונבנציונלית, בהתמחויותיה הצרות-מני-צר, פירקה אותו לאיברים נפרדים, ללא קשר ביניהם – כשלם, כטיפול מונע (דוגמת הרפואה הסינית) וכטיפול תומך.

שוב אני ממליץ על דינה כהילרית .לעניות דעתי הילרים טובים כמו דינה יכולים להביא לפעמים לתוצאות מדהימות עבור אנשים ובעלי חיים סובלים.

מי שרוצה ליצור קשר עם דינה  מוזמן לפנות למייל :

 markond@zahav.net.il

 

 

מאת אלי אשד

בלש תרבות וחוקר של תנ"ך, תרבות וספרות פופולארית

4 תגובות על “דינה מרקון -הילרית”

האם לא מן הראוי שיירשם בגילוי נאות במקום מסוים בעמוד "מדור פרסומי"? סתם תהיה…

נהניתי לקרוא את הכתבה. היום יותר מתמיד יש ביקוש רב לספרים העוסקים בדמיון מודרך, בהילינג, בגרפולוגיה, בתרפיה ועוד, הנותנים מעין מענה למציאות הקפיטליסטית המנוכרת. ובהחלט יש המאמינים בכוחם המרפא ובאפשרויות ליצור אלטרנטיבה וודאויות במציאות זו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

11 + six =