web analytics
קטגוריות
ספרות פופולארית

פנינו מועדות לכוכבים :כנס מאורות

 

 

 

 

האגודה הישראלית למדע בדיוני מכריזה על כנס חדש :

לקראת תום שנת האסטרונומיה הבינלאומית האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה ונוער שוחר מדע מזמינים אתכם לצאת אתם להרפתקה שלא מהעולם הזה. מאורות, כנס המדע הבדיוני החדש, ייערך השנה בסימן "פני מועדות לכוכבים". הצטרפו אלינו לתצפיות אסטרונומיות, הרצאות, פנלים וסדנאות בנושאי מדע בדיוני ואסטרונומיה ב-17 בדצמבר בקמפוס האוניברסיטה העברית בירושלים. התוכנייה כבר עלתה, ומכילה מגוון של אירועים. בין האירועים המיוחדים בכנס: רצועת משחקי לוח וקלפים במשך כל היום, מופע "לשיר בכל הכוח 3 – הנוסע השמיני" והקלטה חיה של תסכית מקורי ע"י קבוצת "מספרי הסיפורים". למי שפספס, מומלץ להציץ גם ביומן התוכניה (אשר ממשיך להתעדכן מדי כמה ימים. במדור החדשות של הכנס תוכלו להתעדכן בידיעות מדעיות על גבול (או מעבר לגבול) המדע הבדיוני.

 ולבסוף, באתר הכנס תוכלו לעקוב אחר תעלומת הרצח בהמשכים "רצח באוריון אקפרס": על סיפון ה"אוריון אקספרס", ספינת החלל המפוארת של תאגיד קינו, נרצח יורש עצר אכזר ורב עוצמה. הבלש הפרטי המהולל ארקל פרמל מוצא את עצמו מוקף בני אדם, חייזרים ורובוטים שלכולם, כך נראה, מניע להרוג את הז"ל הנ"ל. יש לו יומיים בלבד לפלס את דרכו בסבך תככים פוליטיים ומזימות אהבהבים, ולרשותו עומדים רק עורמתו, תבונתו, ואספקה בלתי נדלית של ויסקי אלדברני. פרויקט הכתיבה של מאורות מאחד כותבים שונים ומגוונים המציגים יחד תעלומת רצח אחת, כאשר כל כמה ימים עולה חלק נוסף מאת סופר אחר לאתר.

את הסיפורים ניתן לקרוא כאן: _

 

אתר כנס מאורות

מאת אלי אשד

בלש תרבות וחוקר של תנ"ך, תרבות וספרות פופולארית

3 תגובות על “פנינו מועדות לכוכבים :כנס מאורות”

לא ידעתי בכלל שמארגנים כזה כנס.
אבל ראית מה שכתוב באתר:
הרצאה של שעה – 20 ש"ח
הרצאה של שעתיים / פאנל / סדנה – 25 ש"ח
מופעים (לשיר בכל הכוח, הקלטת תסכית) – 30 ש"ח
משחקי לוח – 10 ש"ח (תשלום חד פעמי)

אם כל הרצאה עולה לפחות 20 שקל… אני אתרושש. ולכן אוותר על התענוג.
תודה רבה.

אולי אלך לכנס .
אחת הצרות היא שיש מעט מידי כנסים בנושאי "מדע בדיוני".
לעומת זאת יש אירועים רבים מספור שעוסקים בפנטזיה ובכישוף ובשדים ומה שאתם רוצים.
וזה כנראה אומר גם משהו על העניין הציבורי של חובבי מה שנקרא "מדע בדיוני " שהוא היום בעיקר פנטזיה ואימה בנושאים של מדע העתיד החלל ביולוגיה פיזיקה וכו/ בהשוואה למה שהיה לפני עשר. חמש עשרה שנה.

היי
קודם כל, את לא חייבת לבוא לכל היום, את יודעת…
שנית, אם תעשי חברות באגודה תזכי מיידית בהנחות המגיעות לחברי אגודה, לא רק בכנס הנוכחי אלא גם בכנסים האחרים שלנו במהלך השנה כמו עולמות ואייקון.
וגם תקבלי את האסופה המעולה שלנו "היה יהיה": http://annual.sf-f.org.il
(אגב, את יכולה להרשם לאגודה גם באשראי דרך האינטרנט (אבל לא בכנס עצמו, כנראה), כאן: http://www.sf-f.org.il/story_192

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

fourteen − 12 =