web analytics
קטגוריות
הרצאות

מפגש עם הטכנומאג

" חותם שלמה " הוא חוג מצומצם של מומחים ,סופרים חוקרים ,וסתם מתעניינים השואב את השראתו בין השאר מהאגדות השונות הסובבות את שלמה המלך,אשמדאי תולעת השמיר וכו'.
החוג עוסק בהרצאות ודיונים על היסטוריה קדומה ,תנ"ך ,פולקלור ,אגדות ומיתוסים קדומים , קבלה , כשפים שחורים לבנים וכאוטיים והעל טבעי ארגוני סתר ועוד נושאי איזוטריקה ומיסתורין.

החוג מתכנס לדיוניו באופן קבוע במוזיאון התנ"ך "שנמצא בבית דיזנגוף בשדירות רוטשילד 16 בתל אביב, במקום שבו הוכרזה ב-1948 מדינת ישראל ובו הושמעה מגילת העצמאות לראשונה בידי דוד בן גוריון.ולכן יש הרואים בו את המקום החשוב ביותר הקשור להיסטוריה של  יצירתה של מדינת ישראל

והפעם ביום רביעי 12. ל-11 ברבע לחמש תתקיים הרצאה של הסופר איש המחשבים והטכנומאג יצחק חיותמן שהתפרסם בין השאר הודות לרעיון "בית המקדש הוירטואלי " שלו. .

ד"ר יצחק חיות-מן הוא גם נכדו של יצחק חיותמן אחד מחמשת היוזמים הראשונים של העיר תל אביב וידידו ועוזרו של ראש העיר הראשון שלה מאיר דיזינגוף שחוג "חותם שלמה "מתכנס לדיוניו בביתו .

ספריו של חיות-מן  הם
1. לבנות את ירושלים של מעלה / ירושלים : האקדמיה לירושלים, תשנ"ו 1996

 

2. ( עם אוהד האזרחי ) הישן יתחדש והחדש יתקדש : הארות למשמעות המקדש / (ירושלים) : חי-אור, (תשנ"ז)

הוא פרסם ספר גם באנגלית בארה"ב
Truth about Judas – Mysteries of the Judas Code Revealed 

 

הד"ר חיות -מן עוסק כיום בפרויקט. "בראשית עכשיו". המכוון לייסד מחדש את ישראל ולהפכה הצלחה עולמית ומציע למצוא מספר בראשית פתרונות לבעיות הבלתי-פתירות לכאורה של מדינת ישראל שבהווה.
הרצאתו " :לבנות את מדינת ישראל של מעלה "תינתן במקום שבו הוכרזה מדינת ישראל ותעסוק בספר יצירה כפרובוקציה וכמדריך לבניית יקום חדש ובספר בראשית והמקדש הקיברנטי כסדנת היצירה המשיחית .  


היהדות מכירה לפחות שלושה נרטיבים של הבריאה, שעל פניהם נראים שונים ומנוגדים בתכלית. אלו הם טכסט ספר בראשית התנ"כי , ספר יצירה , ותורת הבריאה של האר"י.
ניתן להראות הקבלות בין הנרטיב התנכי וספר יצירה,ומהם אפשר להשיג כלים להשגת "תפיסה רב-ממדית" שהיא סיסמא מובילה בתרבות הפופולארית כיום.
ומכאן אפשר לצאת לקריאה מחודשת בספר בראשית הרואה אותו לא כסיפור עלילה היסטורי- אגדי אלא כספר נבואי של תוכנית של "נעשה אדם" – תכנית אשר כוונה מראש לימינו אלה ל "סוף האלף השישי" כמו גם של התפרשות המחשבים התקשורת האלחוטית והאינטרנט ההתפתחויות הללו מקשרות את האנושות לגוף אחד שיצטרך להחליט החלטות קיומיות נבונות לנוכח "עץ הדעת טוב ורע" של המדע והטכנולוגיה ונטיות המלחמה של האחים – בני האדם.
במרכז התוכנית חזון לישראל מחודשת, החופשיה מהתסבוכות המסכנות את מדינת ישראל הנוכחית
ההרצאה תראה בין השאר כיצד ניסו אנשים בעבר ליישם את הרעיונות האלו בצורות מיסטיות שונות וכיצד ניתן ליישם אותן כיום  עם האמצעים  והאפשרויות  והתנאים של העידן הסופר טכנולוגי .

הציבור האינטליגנטי מוזמן. .

ראו עוד על יצחק חיות-מן
האתר של חיותמן

אפוקליפסה עכשיו ? כתבה בWIRED על חיות-מן

בית מקדש הוירטואלי

 

 

דיונים קודמים כללו בין השאר את

דיונים קודמים של "חותם שלמה " כללו בין השאר את:

מלחמת רהב באלוהים

שמעון מאגוס וספר יצירה

מורה דרך ליצירת עולמות

הנפילים האלקטרוניים

 איך לבנות בית מקדש וירטואלי ולהציל את העולם

שיעור ב"שיעור קומה"

פעילויות של "חותם שלמה "

כוכב הלכת רהב

הקרנות סרטים של "חותם שלמה"

גולם על המסך

שובו של האל דגון

המפתחות של חנוך

חלק ב'

שפת המלאכים של חנוך

 חנוך ותוכנית תשע מהחלל החיצון

המפתחות של שלמה בן דוד 

 

apocalypse hologram dome of rock jews islam Yitzhaq Hayutman

מאת אלי אשד

בלש תרבות וחוקר של תנ"ך, תרבות וספרות פופולארית

4 תגובות על “מפגש עם הטכנומאג”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

14 + 10 =