web analytics
קטגוריות
מיסטיקה ותופעות מוזרות

האם להאמין לכוכבים ? :שיחה עם האסטרולוג הרצל ליפשיץ

lipshiz book1

לרגל פתיחת שנת 2009  להלן שיחה עם האסטרולוג המפורסם הרצל ליפשיץ על הצפוי לנו בעתידנו וניסיון להעריך את יכולת החיזוי שלו .

האסטרולוגיה היא איתנו היום  וכנראה פופולארית ונפוצה יותר מאי פעם .לפחות רבע מכל האמריקנים לפי סקרי דעת קהל מאמינים באסטרולוגיה.שליש מהם חושבים שהאסטרולוגיה של גלגל המזלות היא מדעית .אחוז התלמידים המאמינים באסטרולוגיה עלה מ40 ל-59 אחוז בין השנים 1974 ו1984. ובארה"ב יש פי עשרה אסטרולוגים מאסטרונומים ובצרפת יותר אסטרולוגים מאשר כמרים קתוליים . שני שליש מהעיתונים בארה"ב נושאים טורי הורוסקופ ויש לפחות עשרת אלפים אסטרולוגים במישרה מלאה ועוד כ175 אלף אסטרולוגים במשרה חלקית בארה"ב .

אבל כנראה זהו רק קצה הקרחון. שהרי העולם שלנו הופך להיות פחות ופחות רציונאלי ויותר ויותר נוטה לקבל אמונות כמו האסטרולוגיה והמאמר יעסוק בכמה וכמה מקרים כאלו
כמדומה שהאסטרולוגיה כיום הפכה לכל כך מכובדת שהיא גם פופולארית  פחות  מאמצעי חיזוי עתידות אחרים . אנשים יודעים עליה והיא הפכה ל"מינסטרימית " בתרבות שלנו וגם היא שם אבל הם מחפשים דברים אקזוטיים יותר .וכתוצאה האסטרולוגייה שוקעת באופן מסויים לעומת אמצעי חיזוי רדיקליים ואקזוטיים יותר כמו פנייה לרבנים וקוראים בקפה ואמצעי חיזוי אחרים .

עובדה :בראשית 2009 שום עיתון חשוב לא העלה על דעתו לבקש מאסטרולוגים ידועים תחזיות לגבי השנה בניגוד לשנים קודמות.

הרצל ליפשיץ


בישראל כמובן מאליו כמו בשאר מדינות המערב האסטרולוגיה זוכה להצלחה רבה .ואחד האסטרולוגים הידועים ביותר הוא הרצל ליפשיץ שידוע כיועץ וחזאי גם לפוליטיקאים.  ליפשיץ שנולד ב-1924 החל לעסוק באסטרולוגיה ב-1972.הוא כתב ספר שלם בשם "לא יאומן כי יסופר : סדרה של סיפורים מן החיים", " ( הוצאת "כנה " 1987) שבו הוא מביא סיפורים שונים כיצד חזה ועזר לפוליטיקאים ולסלבריטאים אחרים של ישראל ונתן תחזית לשנת 1988 ( לא בדקתי בדיעבד אם התחזית התתממשה).

ליפשיץ כמו אסטרולוגים אחרים הפך מאז לדמות ידועה בכלי התקשורת הישראליים הנועצים בו באופן קבוע וגם בחוגים הנוצצים ביותר של ישראל.

 

lipshitz hitler 2lipshiz hitler

ולאחרונה פורסם גם ספרו השני . כיצד השפיעו הכוכבים על הצלחותיו וכשלונותיו של היטלר"( הוצאת המחבר 2008) . עכשיו מתורגם לאנגלית.
לרגל כתבה זאת ראיינתי את הרצל ליפשיץ על הצפוי לנו וניסיתי להעריך עד כמה אפשר לסמוך על תחזיותיו.
שיחה עם הרצל ליפשיץ

ישנה  היום עלייה בשימוש באסטרולוגיה אצל האוכלוסייה הכללית ?

הרצל ליפשיץ
ליפשיץ : בהשוואה לתקופה שבה התחלתי 1972 יש מאז עליה של ששים אחוז מינימום לפחות .ואני יכול לאמר לך שיש גם עלייה גדולה בשימוש ביעוץ האסטרולוגי אצל פוליטיקאים ובכירים .
אתה יכול לתת דוגמאות להצלחות חיזוי שלך ?
ליפשיץ : וודאי רבות . למשל :יעצתי לאריק שרון והוא הודה על כך בפומבי שהרצל ליפשיץ הזהיר אותו לצאת מבירות עד 20 באוגוסט 1982 . שרון רצה לדעת למה ליפשיץ אמר רק אמר לו מצב הכוכבים בספטמבר הוא מסוכן וגרוע ולכן עדיף לצאת קודם הוא החליט לעזוב .ומה שקרה בספטמבר היה טבח סברא שתילה שהרס את הקריירה שלו למשך שנים.

א.א. זה דבר שלא קרה אבל האם היה שינוי מדיניות כתוצאה מתחזיות שלך ?
ליפשיץ:  אני עצרתי את מבצע דין וחשבון כשקראתי את העיתון על המבצע בדקתי את המפה האסטרולוגית וראיתי שהמפה של ישראל בתאריך מסויים רעה מאוד והתקשרתי לרבין ואמרתי לו לא לפתוח בשום מבצע צבאי לפני התאריך הזה שאמרתי לו והוא פתח יום אחרי זה במצע דיון וחשבון שלא היה בו פצוע אחד .
אני הזהרתי את רבין מפני הרצח ואפשר לשאול את היועץ שלו איתן הבר שיאשר את זה.
ב1981 פנה אלי בכיר מהמודיעין וביקש פרטים על עתיד סוריה מצרים עיראק וירדן ביקשתי את תאריכי הלידה של הארצות הללו ובסוף התברר לי שהוא רצה לדעת מה מצב עיראק שבה הופצץ
כמה חודשים לאחר מכן הכור האטומי כי היה צריך לדעת את התאריך האסטרולוגי של המדינה.

חוץ מזה חזיתי ביוני של 2008 שאולמרט יכהן עד מרץ 2009 .וזה מה שהולך לקרות.
האם חזית את המלחמה בעזה ?
חזיתי שהולכת להיות מלחמה.
ומה יהיו תוצאותיה ?
ליפשיץ : הולכת להיות מכה לפלסטינאים וההסדר יהיה לטובת ישראל כבר בשבועות הקרובים. העזתים עומדים להיות שקטים למשך השנה הקרובה הם לא יתקיפו את שדרות.

האם חזית את עלייתו של אובמה לשלטון בארה"ב ?

ליפשיץ :לא האמת היא שאני חזיתי שהרפובליקנים ינצחו.כשחיים סבן שאל אותי בעניין אמרתי לו שהילארי קלינטון  שהערכתי שהיא תהיה המועמדת הדמוקרטית הולכת להפסיד בוודאות.

אבל היו סיבות מדוע חזיתי שאובמה הולך להפסיד בבחירות.כשבדקתי את המפה שלו ראיתי שהוא עובר משבר קשה ומצבו הקוסמי היה גרוע מאוד. בדיעבד התברר שסבתו שגידלה אותו נפטרה ערב הבחירות,וכנראה זאת הייתה הסיבה למשבר. 

מר ליפשיץ האם חזית את השפל הכללי של 2008 ? זה שאנו חווים אותו עכשיו ?
ליפשיץ: כן. ראיתי אותו.אבל זה נכון שלא פירסמתי עליו דבר כנראה שלא ראיתי בזה צורך. אבל תדע שראיתי מראש את המשבר הכלכלי של 1987  ואת מפולת המניות אז בוול סטריט וכתבתי עליו חודשים לפני זה במדור בכתב העת"וועדים".

ולמה על זה לא אמרת שום דבר ?בכל זאת משבר ענק שלא היה כמוהו מאז 1929 תסכים איתי שהודעה מוקדמת עליו מאדם אמין כמוך הייתה מעניינת מאוד את הציבור ואת קובעי המדיניות .

ליפשיץ :תראה אני מפרסם תחזיות על דברים ששואלים אותי ואף אחד לא שאל אותי לגבי משבר כלכלי.

הרי יש לך אתר היית יכול לפרסם בו את התחזית החשובה הזאת שלך,גם בלי שישאלו אותך על זה.

ליפשיץ :כן זה נכון.כנראה לא חשבתי על זה.

דהיינו הרצל ליפשיץ לא חזה כלל את המשבר הכלכלי החמור.

ואם כבר האם חזית את מעשה הטרור הדרמטי ב-11 בספטמבר 2001 שתוצאותיו הביאו לשינויים דרמטיים במדיניות העולמית?
ליפשיץ : לא חזיתי את המשבר של 11 בספטמבר כי אני לא במיוחד מחפש איומים למעשי טרור אני לא מחפש מעשי טרור. תבין לא שאלו אותי על משהו כזה אז לא ראיתי את זה.

לא ניתן אלא לתמוה כיצד שום אסטרולוג ידוע ( כולל הרצל ליפשיץ ) לא חזה אירוע חשוב כל כך כמו התקפת האל קאעידה ב11 בספטמבר בניו יורק ? רבים מהם כמובן טענו "בדיעבד" שהם חזו זאת אבל טענות אלו מעוררות רק גיחוך.

אני מכיר דמות ידועה מאוד בחוגי הניו איג' של ישראל אישה שיצאה לארה"ב ולפני כן בדקה בכל אמצעי חיזוי הידוע לאדם שהיא תגיע לארה"ב בשלום ושלא יקרה שם שום דבר מיוחד. וטרחה להודיע על כך למקורבים לפני הטיסה.

והיא אכן היגיעה בשלום ביום ה11 בספטמבר 2001 ונלכדה במשך שעות ארוכות מאוד בנמל התעופה של ניו יורק.

כמה זמן ימשך המשבר הכלכלי ?

Herzel Lifshitz
ליפשיץ :אני חוזה שהמשבר הכלכלי יתחיל להיות בשליטה ממרץ אפריל 2009 אז יתחיל תהליך התחדשות בכלכלה העולמית במיוחד בישראל ובארה"ב . לא יהיה שפל כלכלי חדש. ואני חוזה שהמצב הכלכלי בארץ יהיה אחרי זה יותר טוב ממה שהיה ב2008. .
מי ינצח בבחירות?
נתניהו ינצח ויעשה קואליציה עם ברק שיקבל 18-20 מנדאטים .קדימה יקבלו כמו או פחות מהעבודה .

מר ליפשיץ הזמר אריאל זילבר רץ כעת לכנסת. האם הוא יכנס לכנסת ?
ליפשיץ : לאחר בדיקת מפת הלידה של אריאל זילבר אני לא רואה שעומדת להיות לו תמיכה חזקה מספיק בציבור על מנת שיכנס לכנסת .זילבר הוא זמר לא פוליטיקאי.

אז לדעתך אסטרולוג כמוך צריך להיות יועץ קבוע של ראשי המדינה ?
ליפשיץ בהחלט. ולו רק כדי לדעת את כוונותיהם ותוכניותיהם של מנהיגיp ערביים שמשתמשים באסטרולוגים כפי שעשה צ'רצ'יל במלחמת העולם השנייה .

א.א. מר ליפשיץ גם למנהיגי האויב יש מן הסתם אסטרולוגים שחוזים לבוסים שלהם כנגד הבוסים שלך ,האם התחזיות שלכם לא יבטלו האחת את השנייה ?
ליפשיץ אני אצדק כי אני טוב יותר מהם.

אני לא כל כך בטוח בזה……

נשאלת השאלה עד כמה האסטרולוגים אמינים יותר מאנשי המודיעין שעליהם נאלצים הפוליטיקאים להסתמך . .הרצל ליפשיץ כמדומה יכול לחזות אירועים שהם פחות או יותר צפוים בדרך זאת או אתרת. אבל אינו מסוגל לחזות אירועים שבאים בגדר הפתעה כמעט מוחלטת כמו שפל כלכלי חדש או התקפת טרור ענקית

אז הוא אינו שונה בהרבה מאנשי מודיעין שמבצעים הערכות על סמך המידע הקיים בשטח אבל לעולם אינם מסוגלים לנבא דברים שהם בגדר "הבילתי צפוי ".

הרצל ליפשיץ 2

ראו גם :

אסטרולוגיה ופוליטיקה

 הרצל ליפשיץ ב"סלונה"

http://www.stars.co.il/הרצל-ליפשיץ—האיש-שלחם-ללא-חת-למען-האסטרולוגיה–מאמר-לזכרו-מאת-גילה-בויום/

מאת אלי אשד

בלש תרבות וחוקר של תנ"ך, תרבות וספרות פופולארית

21 תגובות על “האם להאמין לכוכבים ? :שיחה עם האסטרולוג הרצל ליפשיץ”

ערב ראש השנה 1970 ריאינתי ברדיו את אורי גלר שאז גם הציג עמצו כאסטרולוג. בין היתר שאלתיו מה יקרה לנאצר ולחוסיין והוא השיב כי חוסיין יעלם השנה וכי נאצר יהיה עמנו עוד שנים רבות. נאצר מת באותו חודש וחוסיין חי עמנו עוד כ – 30 שנה…

התופעה המוזרה באמת היא שעדיין יש מי שמקשיב לאסטרולוגים, ואולי אפילו מאמין בזה.

האם חזית את המלחמה בעזה ?
חזיתי שהולכת להיות מלחמה.
ומה יהיו תוצאותיה ?
ליפשיץ : הולכת להיות מכה לפלסטינאים וההסדר יהיה לטובת ישראל כבר בשבועות הקרובים. העזתים עומדים להיות שקטים למשך השנה הקרובה הם לא יתקיפו את שדרות.

ממש צריך להיות אסטרולוג כדי לומר את זה.

תשובה.
1. האם האסטרולוג באמת מאמין בתחזיותיו?
2.איך כל האסטרולוגים מבליטים את תחזיות העבר, את הכשלונות הם מעלימים.

ועוד הערה. אם תפזר -אתהנ הקורא המקרי- כמות של 'תחזיות' לגבי כל דבר, ותאמר דבר והיפוכו בעמעומ המתבקש . תתפלא לראות כמה צדקת.
ואם תוכל להסוות דבריך בתפאורה מתאימה – עוד תעשה מצזה כסף.
וכדאי ללמוד משהו -באסטרופיסיקה- על הכוכבים….

עצם קיומם של אסטרולוגים במאה העשרים ואחת היא הוכחה חותכת לכך שמערכת החינוך בישראל לא עושה את מלאכתה ואינה משרישה את עיקרון החשיבה הראציונלית בקרב התלמידים.
מדהים לראות בוגרי תיכון ואוניברסיטאות המאמינים באסטרולוגים,קוראים בקפה,מתקשרים,קבליסטים ושאר מיני הבלים ואמונות טפלות.

הנתונים מראים שהרבה יותר אנשים מאמינים היום באסטרולוגיה במיסטי ובעל טיבעי מאשר לפני חמישים או שבעים שנה .
אנשי ראשית המאה העשרים היו אנשים הרבה יותר רציונליים ופחות מיסטיים מאשר אנשי ראשית המאה ה-21.
והאינטרנט עוד תורם את תרומתו להפצת אמונות מיסטיות.
בתור דוגמה :זה אולי ישמע מדהים אבל זאת עובדה. היום יש הרבה יותר אנשים שעוסקים בכישוף לבן ושחור ומה שאתם רוצים מאשר בכל תקופה בהיסטוריה ( או הפרהיסטוריה )
לעניות דעתי מינימום של מאות אלפים וכנראה מליונים.
אגב אני לא נוטה כל כך לזלזל בכישוריו של ליפשיץ אם הוא היה שרלטאן גמור הוא לא היה משכנע בכישוריו כל כך הרבה אנשים ידועים ונבונים.
לדעתי לו ( כמו לאסטרולוגים וחוזים ידועים אחרים)יש יכולת הערכה אינטואיטיבית עמוקה שמבוססת על המידע שמוצג לפניו ועל סמך הערכה זאת ,יש לו "מספר גדול יחסית של "חיזויים " שמתבררים כנכונים ".
ואין לזה קשר מיוחד למצבי הכוכבים למרות שליפשיץ אולי מאמין בזה.
זאת יכולת הערכה שמקבילה לזאת של אנשי מודיעין שגם הם התפרסמו בכמות גדולה של ניחושים נכונים
ומן הסתם יכולות הערכה וניחוש כאלו היו לחוזים מפורסמים בכל הדורות.
בסופו של דבר הלקוחות שלהם"מלכים ואצילים לא היו מטומטמים יותר מאיתנו והם כולם רצו תוצאות נכונות ולא האסטרולוג היה מאבד את פרנסתו במקרה הטוב.
אם החוזה הצליח לשכנע אותם שתחזיותיו נכונות פעמים רבות ,אז כנראה שהיו פעמים וכנראה רבות שהוא צדק .
אבל אלו לדעתי לא כישורים על טבעיים אלא כישורים אינטואיטיביים מעולים של אספני מידע מצויינים .

ההגדרה האחרונה של אלי:
"כישורים אינטואיטיביים מעולים של אספני מידע מצויינים,"
שווה התייחסות. לכבוד הספקנים המושבעים- ההארה הרציונאלית, כביכול, של המאה הקודמת, הניפה דגל אדום-מדמם עד שחור, כל פעם שלא הצליחה לשמור על חיי בני-אדם במדינות המוגבלות ברציונאליות זו בצורה מכובדת למדי …
נקווה שחוסר המוגבלות מסוג זה ישחק לטובתנו במאה הבאה, ומיומנות איסוף המידע הכולל תשתכלל ותקיף ותכלול את צרכנו ההיפר-אנושיים על-וירטואליים עד תום.

לאחר 30 שנות עיסוק באסטורולוגיה היבול (קרי: החיזויים) כמו האתר שלו, לא מרשימים במיוחד וזאת בלשון המעטה..

בדיקה סטטיסטית קפדנית הכוללת הצלחה בחיזוי וחוסר הצלחה בחיזוי תגלה שהניבוי של כל אסטרולוג
שווה לאפס. אינטואיציה או לא.
זה מה שהכוכבים והאינטואיציה שלי אומרים.

אולי כי זה באנגלית הערה כללית לחיים כמו "לא בוכים על חלב שנשפך" לא תופסת אותי. אני משערת שכמו כל העוסקים במיסטיקה לתת הערה כללית שכזו "תהיה מלחמה" וכיו"ב מסוגלת לפעמים לסייע למקבל ההחלטות. ואם זה אפשרי אז למה לא, בעצם?

עיתון שהשכיל לא לפרסם מדור אסטרולוגי, וזה אומר הרבה לגבי היחס שלו לקוראיו.

לראשונה אי פעם נפרסם באתר זה בדיקה נמשכת של תחזיותיו של האסטרולוג כדי לראות איזה מהן התגשמו ואיזה לא.
אז בנתיים אפשר לקבוע את זה. :
ליפשיץ צדק כשקבע שאריאל זילבר לא יכנס לכנסת.
ליפשיץ קבע ש:
נתניהו ינצח ויעשה קואליציה עם ברק שיקבל 18-20 מנדאטים .קדימה יקבלו כמו או פחות מהעבודה .
"
כידוע זה לא מה שקרה .נתניהו לא בדיוק ניצח אם כי נראה שהוא זה שירכיב אתהממשלה וליפשיץ יכול לטעון שלכך הייתה כוונתו כך שאפשר לראות בכך הצלחה בניבוי.
לעומת זאת
ע ברק ומפלגת העבודה קיבלו רק 13 מנדטים
"בניגוד למה שחזה ליפשיץ.
קדימה בראשות לבני קיבלו 28 מנדטים הרבה יותר ממה שצפה ליפשיץ.
ליפשיץ גם חזה ש"
המשבר הכלכלי יתחיל להיות בשליטה ממרץ אפריל 2009 אז יתחיל תהליך התחדשות בכלכלה העולמית במיוחד בישראל ובארה"ב .
נחכה ונראה.

בתור מי שעוסקת באסטרולוגיה (חוקרת אותה יותר נכון) למעלה משלושים שנה,התחלתי את לימודי האסטרולוגיה אי שם בתחילת שנות השבעים,ומורתי הייתה אביבה סטן,יש לי דבר מה לומר בנושא,צריך לעשות את ההבחנה של האסטרונומיה וידיעת מסלולם הקבוע של הכוכבים וזה דבר אחד וניתן לומר עליו שזה מדע מדוייק, לבין פרשנויות על הפלנטות שמככבות במפת הלידה והן על הזויות שהן עושות אחת לשנייה, עכשיו, יש אסכולות רבות ומגוונות, יש גם אסטרולוגיה מזרחית (שבאה מסין והודו והמזרח הרחוק והקרוב ויש אסטרולוגיה מערבית, אלה הן שתי אסכולות שונות מאוד ראשית לכל,אני משייכת את עצמי לזרם של האסטרולוגיה המערבית,עכשיו גם בין האסטרולוגים שמשייכים עצמם לזרם המערבי ישנן אסכולות מרובות, יש פרשנויות שונות ויש מחלוקות, בעניין זה בהחלט ניתן לומר שאסטרולוגיה היא לא מדע מדוייק כפי שהפילוסופיה היא לא מדע מדוייק וכפי שהפסיכולוגיה איננה מדע מדוייק, לכל אסטרולוג יש את הפרשנות שלו על מצב קוסמי מסויים ועל פי הפרשנות הוא חוזה את העתיד, רבות תלוי גם בנקודת המבט האישית של האסטרולוג, ובדרך כלל אסטרולוג טוב הוא אסטרולוג שלא מביא את האגו שלו לפרשנויות שלו,ולא את רצונותיו ומאווייו הכמוסים,אלא יודע שהוא רק צינור להעברת מיידע
דרך אגב קארל יונג טיפל במטופליו בשיטה של הבנת מפת הלידה האישית שלהם, שיטה זו נקראת אסטרו-פסיכולוגיה, והיא נפוצה כיום הן בארה"ב והן במערב אירופה, יש לא מעט פסיכולוגים קליניים שמטפלים בבאים אליהם עפ"י פיענוח מפת הלידה שלהם,או שהם מסתייעים באסטרולוגים על מנת להעמיק חדור לנפש מטופליהם, בארץ לצערי הרב שיטה זו אינה מקובלת מפני שטיפול בשיטה היואינגיאנית אינו נפוץ בקרב הפסיכולוגים הישראלים וחבל מאוד כאן אני מבקשת לציין לשבח ואף להודות לפסיכולוגית והמשוררת רות נצר שכתבה את הספר "מסע אל העצמי" האלכימיה של הנפש שם היא נעזרת באסטרולוגיה, וכן לאחרונה יצא ספר חדש שלה שעוסק בפיענוח הנפש על פי קלפי הטארוט, אחת הידועות והמובילות בתחום של האסטרו-פסיכולוגיה היא הפסיכולוגית הקלינית ליז גרין שכתבה ספרים רבים בנושא אשמח לתת אינפורמציה באם אתבקש, כמו כן ניתן להיכנס לאתר שלה http://www.astro.com ולקרוא מאמרים שלה בנושא
אני כותבת את זה מפני שזה שכותב הרשימה (מעניינת ומרתקת לכשעצמה) פנה אך ורק לאסטרולוג אחד (דרך אגב חבל שלא פנית לעוד אסטרולוגים כמו טלילה סטן בתה של אביבה סטן) והסתמך אך ורק על פרשנויותיו יהיו מדוייקות או לא מדוייקות עדיין לעניות דעתי הבלתי קובעת לא פוסל או מחייב את האסטרולוגיה לכשעצמה או אסטרולוגים ותחזיות אסטרולוגיות באופן כללי מפני שכאמור כמעט לכל אסטרולוג או לקבוצת אסטרולוגים יש את הפרשנויות שלהם ויש דיונים לא מעטים בנושא (ניתן להיכנס לפורום אסטרולוגיה ב- ynet על מנת לראות את הדיונים ואת הויכוחים המאוד מפרים שמתרחשים שם על מנת לראות זאת
וכפי שנאמר שלתורה שבעים פנים, כלומר היא נתונה לפרשנויות רבות ואין פרשנות אחת טובה יותר מחברתה , כך גם באסטרולוגיה שהרי נאמר "הכל צפוי והרשות נתונה"

האחרון מעל פני האדמה.ימשיכו הכוכבים לנוע במסילותיהם. אדישים לגורל האדם שהיה ואיננו. כי מה להם ולו.

ככל הנראה התחזית החשובה האחרונה של הרצל ליפשיץ לגבי 2016 והיא התחזית המסכמת של הקריירה שלו:

והיה באחרית הימים… מבט ל-2015-2016 מאת האסטרולוג הנודע הרצל ליפשיץ

http://www.stars.co.il/%D7%95%D7%94%D7%99%D7%94-%D7%91%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%99%D7%9E%D7%99%D7%9D—–%D7%9E%D7%91%D7%98-%D7%9C-2015-2016-%D7%9E%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%A1%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%A0%D7%95%D7%93%D7%A2-%D7%94%D7%A8%D7%A6%D7%9C-%D7%9C%D7%99%D7%A4%D7%A9%D7%99%D7%A5/

פורסם בתאריך : 10/9/2014

באוגוסט 1977 הופיע בעיתון "בעולם הזה" תחזית שלי לעתיד לבוא, כאשר הכותרת שואלת: " מה תשלח תשל"ח" (1978)?
ב-1979 במעריב התחזית שלי אמרה שהשלום בין ישראל למצרים ייחתם בין פברואר למרץ 1979. סאדאת הגיע לישראל בתאריך 19.11.78, השלום נחתם במרץ 1979

ביוני 2013 פרסמתי תחזית האומרת כי תוך שנה או שנתיים יתגלה כוכב לכת חדש שיבשר את בואו של השלום העולמי, בפברואר 2014 התגלה כוכב לכת חדש ופורסם בעיתון "ישראל היום", הכוכב ה-12 הוא כוכבה של ישראל השולט על מזל שור. וונוס שולט כיום על מזל מאזניים וכך ניבא גדול נביאי ישראל, ישעיהו בן אמוץ: "והיה באחרית הימים, נכון יהיה הר האלוהים בראש ההרים ונשא הוא מגבעות ונהרו אליו כל הגויים…"

במהלכה של שנת 2014 נפגעו מטוסים בים, באוויר וביבשה, היו כ-30 רעידות אדמה שפגעו במקומות שונים על פני כדה"א ובעיקר בחלק המזרחי על פני כדה"א. הטרור גבר והתפשט על פני מקומות שונים בעולם ובעיקר באיזורים המוסלמיים לא היה שקט כתמול שלשום. לקראת סופה של שנת 2014 נגרמו התנגשויות בסוריה, עיראק ובמקומות הגובלים עם מדינות אלו. גברה מעורבות צבא ארה"ב ושל צרפת לנוכח תקיפות ארגוני טרור בסוריה ובעיראק.

מצב הכוכבים בשנת 2015 מצביע על התגברות הטרור במדינות המוסלמיות ובארצות כמו צרפת, אנגליה וספרד אך גם במדינות נוספות. נהיה עדים להתגברות האנטישמיות בעולם כולל בארה"ב, קנדה ודרום אמריקה.

ביאליק כתב בזמנו בפואמה "בעיר ההריגה" , אמר המשורר על העם "הוא לא יקום אם לא יעירנו השוט" והכוונה הייתה שהיהודי לא יעזוב את הגולה אם לא יכו בו. כך יהיה בשנת 2016, רבים יקומו ויעלו לישראל. הממשלה חייבת כבר היום להיערך ולבנות יחידות דיור על מנת לעמוד בביקוש. כפי שאמרתי תהיה עליה המונית לארץ כפי שניבאו בעבר ישעיהו בן אמוץ וביאליק והיום אני אומר את אותם הדברים רק בלשון אחרת…"אמן ואמן!"
עד כאן הרצל ליפשיץ.

הרצל ליפשיץ התארח רבות בערוצי תקשורת ובתוכניות טלויזיה ורדיו כגון "מבט", "דן שילון מארח", רשת ב', גל"צ, רשתות תקשורת בחו"ל ועוד. ליפשיץ הינו מחבר הספר "כיצד השפיעו הכוכבים על הצלחותיו וכשלונותיו של היטלר". תומס פרידמן עורך הניו יורק טיימס כתב עליו: "מהאסטרולוגים המובילים בעולם "

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

sixteen − sixteen =