web analytics
קטגוריות
מיסטיקה ותופעות מוזרות

עתידו של בלש תרבות כפי שנחזה בידי קלפי טארוט

 

אתמול ישבתי עם שתי בחורות ,דמויות מוכרות בעולם התרבות שלנו שקראו לי את עתידי ,ויותר נכון את מצבי הנוכחי , בקלפי הטארוט .
אני יושב איתן כשהן קוראות לי בקלפים  ונזכר בפעם הקודמת שישבתי עם קוראת  בטארוט לפני כעשר שנים כאשר הקוראת עקבה כל הזמן אחרי זיע כל שהוא בפני לראות אם דבריה נכונים וצודקים .לרוע מזלה הקפדתי להשאיר אותם אטומים כמו אלו של צ'יף אינדיאני, רק כשלא יכולתי יותר והתפרצתי בצחוק היא מיהרה והפכה את כל מה שאמרה קודם ,וכעת בניגוד לקודם היא צדקה.
מזה למדתי לא להתייחס יותר מדי ברצינות לקוראות בטארוט לפחות כאלו שאני לא מכיר והן לא מכירות אותי .
אבל במקרה הזה מסתבר שיש להתייחס ברצינות לשתי הקוראות בטרוט שכן הן אומרות לי דברים נכונים ונכוחים על הדברים שמטרידים אותי בימים אלו . .
כמובן זאת לא בעיה יותר מידי קשה.  הן כבר מכירות אותי מזה שנים ויודעות עלי דברים שונים ורבים בלי צורך להשתמש בטארוט ומן הסתם הידע הזה מנוצל היטב במהלך הקריאה בקלפים .
מצד שני מרגע שקיבלתי את ההנחה הזאת עצם השימוש בסמלים הויזואליים של הקלפים אכן מוסיף סוג של עוצמה ומיידיות וסמליות לכל מה שנאמר ,הרבה יותר מאשר אם פסיכולוג למשל היה אומר זאת. ואחרי הכל מי כמוני יודע איזה עוצמה מוסיפה ויזואליה לדברים מילוליים ובוודאי ובודאי בעידן שלנו שבו התמונה תופסת את מקום המילה . עידן מתאים מאוד לקלפי הטארוט .
המסקנות העיקריות הן כדי למצוא פרנסה טובה יותר מזאת שבה אני מחזיק כרגע עלי לבצע שינויים דרסטיים באורח חיי וכבר מהימים הקרובים.
כנ"ל אם אני רוצה אי פעם למצוא בת זוג .
בראש ובראשונה עלי להיות רוחני ורגשי יותר ושכלתני והגיוני פחות מכפי שאני כיום .
נראה .
הן גם היגיעו למסקנה שבגלגול קודם הייתי נזיר , מאחר שסמל הנזיר עוקב אחרי בקלפים בכל פתיחה באשר היא . הן מציינות שאני בכל מקרה נראה כמו נזיר. אני מאשר שאכן מידי פעם היו לי חלומות שאני נזיר או כומר בימי הביניים . ( עם זאת אני מופתע שגילגולי הקודמים כבוקר במערב הפרוע וכארכיאולוג במצרים של ראשית המאה העשרים לא מצאו איזכור גם הם בקלפי הטארוט ,אחרי הכל אלו הם דברים שאני חולם עליהם גם כן ,ההסבר שלהן הוא שהגלגול כנזיר היה רב עוצמה הרבה יותר מגילגולים משניים מאין אלה ,האם זה אומר שהייתי לא רק נזיר אלא גם ראש מנזר ? ואולי לך תדע אינקויזיטור ראשי ? 

בכול אופן האמת היא שאין לי מושג אם היו לי או לא היו לי גלגולים קודמים והנושא לא במיוחד עניין אותי  גם בגלל השיקול שגם אם היו דברים מאין אלו עדיף תמיד להתמקד בגלגול הנוכחי .

אה כן וחוץ מזה הקלפים ממליצים לי להתחיל ללמוד טאי צ'י. מקובל עלי.

 רק בימים אלו נגמר לי המינוי למכון הכושר וכבר מזמן אני מרגיש צורך להתנסות במשהו חדש ושונה מהתעמלות במכון כושר שבו אני נמצא מזה שנים .רק שלא ידעתי בדיוק מה טאי צ'י בהחלט נראה כאפשרות סבירה ומתאימה לניסוי .
\העצה של קלפי הטארוט או יותר נכון העצה של שתי הידידות שמכירות אותי מזה שנים בהחלט נראית כעצה טובה.ועל זה  לא הייתי בהכרח חושב בעצמי. כבר בשבוע הבא אחפש קורס למתחילים.
יצאתי עם המסקנה שאם באמת רוצים להפיק משהו מקלפי הטארוט אז צריך לפתוח אותם עם מישהו שכבר מכיר אותך היטב. .
אבל מצד שני …הם לא יגידו לך דברים משמעותיים שאתה לא יודע בעצמך.
.

מאת אלי אשד

בלש תרבות וחוקר של תנ"ך, תרבות וספרות פופולארית

2 תגובות על “עתידו של בלש תרבות כפי שנחזה בידי קלפי טארוט”

מעין אלה, לא מאין. כדי לכתוב מילה, כל מילה, צריך לשחזר בראש את השורש שלה, שזו פעולה שהיא גם "רוחנית" וגם "ריגשית" (וכמובן גם בלש-תרבותית :().

בגילגול הקודם שלי הייתי ההפך מנזיר. הייתי מניאק תחמן ושטוף-זימה, ואם להיות ספציפי אז הייתי פרויד. וחזרתי לעמק הבכא הזה כדי לתקן את מה שהוא/שאני עשה/עשיתי לכם.
http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=98991&blogcode=1827855

אם אתה רוצה באמת בבת זוג, הדגש הוא להיות רגשי,
ולבטא רגשות.
לך בעקבות האינטואיציות , בעקבות
הלב שלך.
הלב יודע יותר טוב מהראש מה נכון לך.
,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

nine − two =